шоқан уәлихановтың манас жырын зерттеуі - манас жыры мазмұны
페이지 정보
본문
шоқан уәлихановтың манас жырын зерттеуі - манас жыры мазмұны [Подробнее...]
Шоқан Манас есімімен кадет корпусында оқып жүрген кезінде-ақ ұстазы Н.Костылецкий арқылы жақсы таныс болатын. Манас туралы деректерді кейіннен Шоқанның өзі де Омбы мұрағатында отырған кезінде ұшырастырғаны бар. Орыс географиялық қоғамы жазбаларының 1851 жылы шыққан санында жарияланған қырғыздар туралы мақаланы да оқыған. Қырғыз жұрты арасында Манас туралы кеңінен тараған ұзақ жыр барын 1855 жылы Омбыға келген бұғы руының игі жақсыларына тілмаш болып қастарында жүрген кездерінде де естіген еді. Манас дастаны қырғыз халқының дәстүрлі эпосы. Ауыз әдебиетінің тамаша үлгісі, бұл дастан ғасырлар бойы ұрпақтан ұрпаққа жырланып, халық есінде сақталуда. Дастанның жазбаша үлгілерінің бірі жарты миллионға жуық жолдан тұрады да, көлемі жағынан Гомердің Одиссеясы мен Илиядасын қосқандағы көлемнен жиырма есе, ал Махабхарата көлемінен екі есе асып түседі. Жыр-дастан Манастың, оның ұрпақтарының және ісін жалғастырушыларының хикаяларын баяндайды. Эпос үлкен үш бөлімнен тұрады: Манас жыры, Манастың ұлы Сәметейдің жыры және Манастың немересі Сейтектің жыры. Дастанның өзекті тақырыбын қытай мен қалмақ дұшпандарына қарсы шайқастар сипаттайды. XV ғасыррдан бастап дастанның аты. Мұндай этнографиялық деректер «Жоңғария очерктерінде» баршылық. Шоқан Уалиханов осы еңбегінде «Манас» жыры туралы да сөз қозғайды, оның қысқаша мазмұнын. Шоқан Уалиханов – ұлы ағартушы – демократ, қазақтың ғұлама ғалымы, Бұған – Ш.Уәлихановтың қырғыз халықының әдеби мұрасы «Манас» жырын. Шоқан Уалиханов – ұлы ағартушы – демократ, қазақтың ғұлама ғалымы, Бұған – Ш.Уәлихановтың қырғыз халықының әдеби мұрасы «Манас» жырын. Манас» жырын Шоқан кадет корпусында оқып жүрген кезінен ести бастайды. Мұны білуге ол кезде бірнеше баянды жағдайлар болған еді. Бақтирдың жазғандарынан «Манас» жырын зерттеуге көмекші болғандары «насихат», «өсиет өлеңдері». Қырғыз халқының ортасын көп аралап, олардың халық әдебиетіне ой қойған кісілерден тағы да Ғабдолла Бобиды, Хасан Ғалиды, Рашидті келтіруге болады. 1942 жылы «Манас» жыры В.М.Жирмунскийдің қатынасуымен жаңадан толықтырылып шығады. «Манас» жырын терең зерттеуші ғалымдардың бірі Лондон университетінің профессоры А.Т.Хатто. Бұл ғалым Ш.Уәлихановтың, В.В.Радловтың версияларын тәппіштеп зерттеген. Ш.Уалиханов "Манас" жыры Автор: Омарова Айгуль Сарсенбаевна Бағыты: Қазақ әдебиеті Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 10 сынып Жарияланған уақыты: Материал туралы қысқаша түсінік мұғалімге қосымша көмек құрал ретінде Сабақ -22Мектеп Мәтібұлақ ОМПәні:қазәдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С.Күні. Қырғыз ағайындар үйдей тастың бетіне «Бұл ескерткіш қазақ халқының ұлы ғалымы Шоқан Уәлихановтың 1856 жылы «Манас» жырын жазып алу құрметіне қойылды» деген сөздерді ойып жазды. Ақбас Алатау баурайында бір түйенің өркешіндей бірге жасасып, біте қайнасқан қазақ пен қырғыз тарихтың ұзын салқар керуенінде үзеңгілес те үндес жүрген. Сондықтан Мұхтар мен Шыңғыс, Кенен мен Оспанқұл, Жамбыл мен Тоқтағұл, Шоқан мен Боранбай сынды арда ұлдары төс түйістірген, қарызға ақша алу қолхат тарихы ғана емес, тағдыры да қатар өрілген бауырлас жұртты біріктіретін қас. Қырғыз ағайындар үйдей тастың бетіне «Бұл ескерткіш қазақ халқының ұлы ғалымы Шоқан Уәлихановтың 1856 жылы «Манас» жырын жазып алу құрметіне қойылды» деген сөздерді ойып жазды. Манас дастаны қырғыз халқының дәстүрлі эпосы. Ауыз әдебиетінің тамаша үлгісі, бұл дастан ғасырлар бойы ұрпақтан ұрпаққа жырланып, халық есінде сақталуда. Дастанның жазбаша үлгілерінің бірі жарты миллионға жуық жолдан тұрады да, көлемі жағынан Гомердің Одиссеясы мен Илиядасын қосқандағы көлемнен жиырма есе, ал Махабхарата көлемінен екі есе асып түседі. Жыр-дастан Манастың, оның ұрпақтарының және ісін жалғастырушыларының хикаяларын баяндайды. Эпос үлкен үш бөлімнен тұрады: Манас жыры, Манастың ұлы Сәметейдің жыры және Манастың немересі Сейтектің жыры. Дастанның өзекті тақырыбын қытай мен қалмақ дұшпандарына қарсы шайқастар сипаттайды. XV ғасыррдан бастап дастанның аты. Шоқан Манасты даланың Иллиадасы тәрізді десе, Семетей жырын Манастың жалғасы. Қызметте Шоқан бюрократтық. Жалғыз ғана Манас поэмасы өзінің тілі. Шоқан Уәлиханов – тек Қазақ жерінің ғана емес, Орталық Азия халықтарының тарихын, этнографиясын, этникалық шығу тегін, географиясын, фольклорын жан-жақты зерттеуге ерекше маңыз берген және осы жолда білімі мен қажыр қайратын сарқа жұмсаған ғалым. Бұл тұрғыда ол: «Орталық Азия қыраты өзінің әлемдік жанартауларымен, құпия халқымен географияның мүмкіндігі мол бола тұра күні бүгінге дейін аяқ. Ақбас Алатау баурайында бір түйенің өркешіндей бірге жасасып, біте қайнасқан қазақ пен қырғыз тарихтың ұзын салқар керуенінде үзеңгілес те үндес жүрген. Сондықтан Мұхтар мен Шыңғыс, Кенен мен Оспанқұл, Жамбыл мен Тоқтағұл, Шоқан мен Боранбай сынды арда ұлдары төс түйістірген, тарихы ғана емес, тағдыры да қатар өрілген бауырлас жұртты біріктіретін қас. ШОҚАН ЖӘНЕ МАНАС 1. Манас жырын жазып алу тарихынан. Манас тарихи заманнан таулы Азия қыратында ұрақтан–ұрпаққа мұра болып келе жатқан қызықты жыр, қырғыз халқының айтулы мұрасы. Бұл жырды алғаш рет қағаз бетіне түсіріп, оны әдебиет дүниесінің белгілі бір кеніші еткен жас ғалым Шоған еді. Бірақ. ШОҚАН ЖӘНЕ МАНАС. Манас жырының зерттелу тарихы. Манас жырын жырлаған жомықшылар. Манас жырын жазып алу тарихынан. Манас және қазақ эпикалық дәстүрі.
қазақтың қанышы автор бейнесіне талдау - қазақтың қанышы роман эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы [Читать далее...]
Көрнекті ғалым Қаныш Сәтбаев жайлы мағлұмат алады; Медеу Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе үзінділерін оқиды; Оқушылардың. Қазақтың Қанышы" бөлімі бойынша М.Сәрсеке. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі. «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» ашық сабақ. Төмендегі Ашық сабақ толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. Қазақтың Қанышы роман эссесі кейіпкерлері сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз, получи быстрый ответ на вопрос у нас ответил 1 человек —. Медеу Сәрсекенің Қазақтың Қанышы роман-эссесіне композициялық талдау жасау? "Қазақтың Қанышы" роман эссесіндегі кейіпкерлерге. Медеу Сәрсеке – қазақтың деректі прозасына еңбегі сіңген жазушы. Қазақтың ұлы тұлғасы Қаныш Сәтпаевтің өмір жолы туралы еңбекті елуден астам жыл. D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен орындарының ашылу тарихын баяндау. [1] 2-БӨЛІМ. 6. «Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. _5] 7. Медеу Сәрсекенің Қаныш Сәтбаев туралы еңбегінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз. _ [5] 8. Қаныш Сәтбаев: «Туған жердің тағдыры толғантпаған, жаны тебіреніп, ол туралы ойланбаған жігітті қайтіп азамат дейміз? Қазақ әдебиеті» пәнінен (оқыту қазақ тілінде) тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы 10-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт) МАЗМҰНЫ 1. Қазақтың Қанышы» роман-эссесіндегі кейіпкерді сомдаудағы автор бейнесіне талдау жасаңыз. Пікіріңізді мысалдармен дәлелдеңіз. ISBN: Беттер саны: 640. Жанр: Шығармалары. Қазақтың Қанышы. Бөлісу. Медеу Сәрсеке – ұлтымыздың кемеңгер перзенті Қаныш Сәтбаевтың.
судың молярлық массасы нешеге тең, массасы 1 кг судағы зат мөлшері муму заключение, муму анализ героев ай сендей тұнық емес күн сендей жарық емес, ай сендей тұнық емес скачать
ақ көйлек киген көк көйлек киген
актау шетпе такси
талғат бигелдинов тәрбие сағаты
салымсыз ақша табу 2022
түсінде пойыз көрсе
.
==============================================================
~~~~~ объясните какую роль в драме играет цыганская тема ~~~~~
==============================================================
.