діни дүниетаным - мифологиялық дүниетаным > 자유게시판

본문 바로가기
MUNJA_GO

회원로그인

회원가입

사이트 내 전체검색

뒤로가기 자유게시판

діни дүниетаным - мифологиялық дүниетаным

페이지 정보

profile_image
작성자 Jamison
댓글 0건 조회 357회 작성일 24-05-31 16:53

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
діни дүниетаным - мифологиялық дүниетаным [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

F Дүниетаным және оның түрлері-мифологиялық діни,және. философиялық. Дүниетаным дегеніміз – әлем және ондағы адамның орны туралы көзқарастар. Осы төрт дүниетаным болса, адам кемел болып қалыптасады. Қазіргі таңда елімізде философиялық, сағыныш сезімі туралы өлеңдер ғылыми дүниетаным бар, өкінішке қарай, мифологиялық және діни. Дүниетаным және оның түрлері (мифологиялық, діни, философиялық). Дүниетаным – құрылымы жағынан күрделі жүйе. Оның бастапқы. Діни дүниетаным. Дүниеге көзқарастың негізгі ұғымдары дүние және адам. Дүниетанымның тарихи түрлері. Ежелгі дәуір мәдениетінің дүниетанымы миф. Діни негіздегі дүние көзқарасы мифологиялық сананың табиғи жалғасы. Ған" соң, мифологиялық дүниетанымды дін мен филосо- фия ығыстырды. Діни негіздегі дүние көзқарасы мифологиялық сана- ның табиғи жалғасы. Діни дүниетаным. Себебі, тарихи-әлеуметтік тұрғыдан алғанда, тіл-мифологиялық дүниетанымның жинақталған бірден бір көзі [11,14]. Зерттеушілердің пайымдауынша, барлық халықтардың мифологиялық жүйесінде үш деңгейлі модельдің түрі жүзеге асырылады (жоғары, орта, төмен). А.Ақбердиев, Б.М.Тлеубердиев, С.Е.Керімбаева өз еңбектерінде мифологиялық дүниетанымның тілдегі көрінісін жалпы есімдерде қарастырған. Біздің ойымызша мифологиялық дүниетанымды фразеологиялық бірліктерді де табуға болады.Фразеологиялық бірліктердің мазмұнында мифологиялық танымның үш деңгейлік, төрт деңгейлік модельдері және Бәйтерек, жаратушы Тәңір, жеті ұғымдары кең көлемде көрініс береді. Философиялық дүниетанымының діни және мифологиялық дүниетанымдардан айырмашылығы: 1.Нақты ұғымдармен категориялардан құралады; 2. Қиялға, сенімге емес, білімге сүйенеді; 3. Рефлексивті (ойдың өз-өзіне бағытталуы); 4. Қисындылығы (ішкі тұтастық пен жүйелілікке негізделеді.). Орта азия мен қазақстан жеріне ислам діни таралуына байланысты. 2 мәдениет 2 альфавит тайталасқа түсті 1 – түркі мәдениеті және түркі альфавиті 2 – араб парсы мәдениеті араб альфавиті. IX ғасырда өмір сүрген Фараби өз еңбектерін араб тілінде жазды, негізгі еңбектері (Екінші ілім философ трактаттары математикалық әлеуметтік әстетикалық трактаттары). Осы философия халқымыздың әлеуметтік психолог – сына әлеуметтік дүниетанымына әбден сіңді, халқымыздың дүниетанымының ерекшелігі оның түрмысынан аңғарылуы заңды дүние. Сондықтан араб – парсы мистикалық философиясын қазақ халқы сол күйінде емес, өзінің өмір сүру тәсілі салты ерекшелігіне салт қабылдаған. Мифологиялық дүниетаным; 20 Дүниеге көзқарас типтерінің тарихи тізбегі қандай? миф, дін, философия; Дүниетанымның бұл тарихи типінің мәселелері туралы А.Мень жазды, оның сұрақтары ғылымнан басқа тәжірибеге сүйенеді. Бұл жерде фактілер емес, әртүрлі ұстанымдар мен сенімнің түрлері пікір таластырады. Дүниеге көзқарастар таласы мен сұхбаттарынсыз мәдениеттің дамуы мүмкін емес. діни дүниетаным; Төмендегі анықтамаларда қандай ұғым қарастырылған: бұл адамның дүниеге қарым-қатынасын анықтайтын және оның іс-әрекетінің бағыт-бағдарлаушысы мен реттеушісі болатын көзқарастардың базалаудың қалыптар мен ұстанымдардың жиынтығы. дүниетаным; Философияның негізгі, өзекті мәселесі: адам мәселесі. Дүниетаным — дүние және ондағы адам орны туралы тұтас козқарас. Тарих дамуында адамзат дүниетанымының үш тарихи түрі қалыптасты: мифология; дін; философия; мифология- (гректің аңыз сөзінен) қоршаған дүние туралы реалды түсінікпен қатар фантастикалық қиялдың қосындысынан тұратын ежелгі қоғам дүниетанымы, қоғамдық сананың формасы. 11. Дүниетаным — дүние және ондағы адам орны туралы тұтас козқарас. Тарих дамуында адамзат дүниетанымының үш тарихи түрі қалыптасты: мифология; дін; философия; мифология- (гректің аңыз сөзінен) қоршаған дүние туралы реалды түсінікпен қатар фантастикалық қиялдың қосындысынан тұратын ежелгі қоғам дүниетанымы, қоғамдық сананың формасы. 11. Дүниетаным формалары. Дүниетаным түрлері. Философияның мәдениеттегі алар. Мифология дүниетанымның ежелгі түрі. Бұл кешенге мифологиялық, діни. Философиялық дүниетаным және дүниетанымның тарихи түрлері Дүниетаным — дүние және ондағы адам орны туралы тұтас козқарас. Тарих дамуында адамзат дүниетанымының үш тарихи түрі қалыптасты: мифология; дін; философия; мифология- (гректің аңыз сөзінен) қоршаған дүние туралы реалды түсінікпен қатар фантастикалық қиялдың қосындысынан тұратын ежелгі қоғам дүниетанымы, қоғамдық сананың формасы. Діни дүниетаным адамның дүние туралы сезімдік, образды эмоционалды түсінікті талап етеді. Діннің мақсаты мен мағынасы-қоғам мен жалпы адамзаттың назарын Құдайға бағыттау арқылы бір бағытқа жұмылдыру, орталықтандыру, сол арқылы адамды және осы дүниелік болмысты мәртебелендіру. Философия және дүниетаным. түсіндіре алмаған діни-мифологиялық сананың дағдарысы кезінде ақиқатты жалпыдан, табиғиды жасандыдан ажырату. Дүниетаным дегеніміз – әлем және ондағы адамның орны туралы көзқарастаржиынтығы. Философия дүниетанымның әлеуметтік-тарихи түрі.Дүниетанымның тарихи үш түрі бар: мифологиялық, діни, философиялық. Дүниетанымның алғашқы тарихи түрі – мифологиядық, оның негізі миф (грекше mifos – аңыз-ертегі) – аңызға айналған құдайлар, батырлар туралыхикаялар. Әйгілі мифтер Грецияда туған (Аргонавтар, Олимп құдайларыГераклдың 12 жорығы, Прометей туралы мифтер). Алмаған діни-мифологиялық сананың дағдарысы кезеңінде ақиқатты жалпыдан, табиғиды жасандыдан ажырату, жаңа өмірлік бағдар мен берік те сенімді дүниетаным құру қажеттілігі туды. Ғылыми білім дүниетаным жүйесіне ене отырып, адамды қоршаған әлеуметтік және табиғи орта шындығына бағыттау мақсатында, сондай-ақ шындыққа қатысты тиімділікке, адасулар мен ескілік көзқарастардан арылуға қызмет етеді. Адамгершілік қағидалар мен өлшемдер адамдардың мінез-құлқы мен өзара қарым-қатынасын реттеуге және эстетикалық көзқарастармен бірге қоршаған ортаға қарым-қатынасын анықтауға, іс-әрекет түрлеріне, мақсаттары мен нәтижелеріне қызмет етеді. Дәстүрлі түркі дүниетанымының ерекшеліктері. Тәңіршілдік: метафизикасы мен философиясы. 25.Түркі ойшылдарының философиясы: Әл Фараби, М.Қашқари, Ж.Баласағұн, А.Иүгінеки. 60.Ақпараттық қоғам және оның даму ерекшеліктері. 1. Дүниетаным және оның түрлері (мифологиялық, діни, философиялық). Айнала қоршаған орта,бүкіл әлем, тұтас дүние туралы, ондағы адамның орны тіршіліктің мән мағынасы туралы көз қарастар, пікірлер мен түсініктердің жүйеленген жиынтығы.



алаш партиясына қарсы болған партия - үш жүз партиясының негізін қалаған * [Читать далее...]

Алаш партиясы мүшелері Алаш Орда үкіметінің құрамында. 6. Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық саяси өміріне тікелей. Бұл мәселені талқылау барысында съезд іс жүзінде партияны Ұйымдастыруға арналған Құрылтай Жиналысына айналады. Осыған орай алаштық интеллигенция өз қызметінде негізінен екі мақсатты, яғни, біріншіден қазақ елін отарлық езгіден азат ету, екіншіден, қазақ қоғамын ортағасырлық мешеуліктен өркенистті әлеуметтік—экономикалық және мәдени даму жолына алып шығуды көздеді. және жоғарғы оқу орындарын ашу, ағарту саласы автономиялы болуға тиіс; оқушылар өзі қалаған мамандығы бойынша білім алады. Кітапханалар, оқу үйлері ашылуға тиіс. Ресей империясы құрамындағы неғұрлым дамыған ұлттық құрылымдар (Польша, Финляндия, Балтық теңізі жағалауы елдері) дербес мемлекет болып бөлініп шықты. Алаш партиясы – қазақтың тұңғыш ұлттық – демократиялық партиясы. Қазақ зиялылары қоғамдық сұранысқа сай партия құру әрекетін 1-орыс революция жылдарында қолға алды. 1905 жылы соңына қарай Орал қаласында өткен қазақ облыстары өкілдерінің сиезі «Қазақ конституциялық демократиялық партиясын құру туралы» шешім қабылдады. 9 адамнан тұрған оның ОК мен бағдарламасы жөніндегі хабар «Фикер» (Пікір) газетінде жарияланды (1905, 25-желтоқсан). Орталық езгіге қарсы жалпыұлттық бас көтеру толқынында пайда болған бұл алғашқы әрекеттер саяси партия құрумен аяқталған жоқ, өйткені оған қажетті алғышарттар қалыптаса қоймаған болатын. Үш жүз партиясы Қазақстанда 1917 жылы қазан-қараша айларында. пайда болған саяси партия. Бұл партия мүшелері кейде өздерін «қазақтың социалистік партиясы» деп те атаған болатын. «Үш жүз. Алаш партиясының құрылуы және оның бағдарламасын талдап ұлт азаттық қозғалысының теориялық негізін салушы әрі көсемі, қазақтың тұңғыш саяси партиясын ұйымдастырушы және Алашорда. Еліміз егемен болып, атымыз шартарапқа танылып жатқан кезімізде еліміздің өткенін жаңғырту әр азаматтың қасиетті борышы. Қазақ тарихында XX ғасырдың. Түрік қағанатының құлау дәуірі (VIII ғ.) феодалдық Қытайға жат жерлерді жаулау және халықтарды құлдыққа алу мақсатында өз шекарасынан батысқа қарай. Жоспар Кіріспе.3 Алаш партиясының құрылуы мен мақсаты4 Қызметі мен бағдарламасы.8 Қорытынды13 Кіріспе Тақырыптың өзектілігі: Алаш партиясы қазіргі замандағы тәуелсіз еліміздің мемлекет болып қалыптасуында зор маңызы бар. Ұйықтап жатқан елімізді оятуға және де тәуелсіздігімізді алудағы бастауы болып табылады. Патша өкіметінің отарлық езгісінен құтқарудағы алға қойылған саясат, еліміздің ең алғашқы құрылған ұлттық-демократиялық, саяси партиясы болып табылады. Еліміз тәуелсіздік алып, жариялылық самалы ескелі бері төл тарихымызда да жабық тақырыптарға жол ашылып, бұрынғы тоталитарлық жүйенің кейде айлашарғысымен, кейде күштеп таңуымен мызғымастай орнығып келген қасаң. 1917 жылдың соңында Солтүстік, Солтүстік – Шығыс Қазақстанда құрылған қазақтың ұлттық, демократиялық бағыттағы саяси ұйымын 1917 жылдың ақпан айында Омбы қаласында құрылған «Қазақ еңбекшілері одағының» мүшелері құрады. Бұл одақ. Үш жүз" партиясының басшылығына осы тұлғаның келуімен саяси бағдары өзгереді Бұл партия саяси аренаға 1917ж соңында шықты. Омбыда құрылу съезі өтті. 1918ж "Алаш" партиясына қарсы белсенді. Алаш партиясы – қазақтың тұңғыш ұлттық – демократиялық партиясы. Қазақ зиялылары қоғамдық сұранысқа сай партия құру әрекетін 1-орыс революция жылдарында қолға алды. 1905 жылы соңына қарай Орал қаласында өткен қазақ облыстары өкілдерінің сиезі «Қазақ конституциялық демократиялық партиясын құру туралы» шешім қабылдады. 9 адамнан тұрған оның ОК мен бағдарламасы жөніндегі хабар «Фикер» (Пікір) газетінде жарияланды (1905, 25-желтоқсан). Орталық езгіге қарсы жалпыұлттық бас көтеру толқынында пайда болған бұл алғашқы әрекеттер саяси партия құрумен аяқталған жоқ, өйткені оған қажетті алғышарттар қалыптаса қоймаған болатын. Алаш партиясы «Алаш партиясы» 1917 жылы 21-26 шілдеде Орынбор қаласында І Жалпықазақ съезінде құрылды. Партия 1917 жылы 5 қазанда «Алаш» деп аталды. «Алаш» партиясының облыстық ұйымдары қазан айында құрылды. Партияның бағдарламасының жобасы 1917 жылы 21 қарашада «Қазақ» газетінде жарық көрді. Еліміз егемен болып, атымыз шартарапқа танылып жатқан кезімізде еліміздің өткенін жаңғырту әр азаматтың қасиетті борышы. Қазақ тарихында XX ғасырдың. Алаш партиясының бағдарламасы 1917 жылы "Қазақ" газетінде пайда болған бағдарлама. Жоба жасаушылар: Әлихан Бөкейханов, Ахмет Байтұрсынов. Қорытынды жасасақ, ХХ ғасырдың бірінші ширегінде қазақ өлкесінде Кадет, Эсер, Алаш, Үш жүз, Шура—и—Ислами, Муслимин—и—иттифок, Ерік саяси. Алаш партиясы мүшелері Алаш Орда үкіметінің құрамында. 6. Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық саяси өміріне тікелей. Бұл мәселені талқылау барысында съезд іс жүзінде партияны Ұйымдастыруға арналған Құрылтай Жиналысына айналады. Осыған орай алаштық интеллигенция өз қызметінде негізінен екі мақсатты, яғни, біріншіден қазақ елін отарлық езгіден азат ету, екіншіден, қазақ қоғамын ортағасырлық мешеуліктен өркенистті әлеуметтік—экономикалық және мәдени даму жолына алып шығуды көздеді. және жоғарғы оқу орындарын ашу, ағарту саласы автономиялы болуға тиіс; оқушылар өзі қалаған мамандығы бойынша білім алады. Кітапханалар, оқу үйлері ашылуға тиіс. Үш жүздің» саяси кезқарастары «Алаш» партиясының саяси көзқарастарынан үш өзекті мөселенің төңірегінде алшактанды. Қыргыз (Қазақ) «Үш жуз» социалистік партиясы үсақ буржуазияльщ сарындағы үлттык саяси ұйым еді. Партия большевиктерге ниеттес бағыт ұстап, «Алаш» партиясына Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінің көптеген мәселелері бойынша негізгі қарсылас болды. Партияның негізін 1917 жылы 17 қарашада Мұқан Айтпенов қалады. Бастапқы кезеңде басшылық орталықтың қурамына К. Тогысов, Ш. Әлжанов, А. Досов, И. Қабековтер енді. Партияның орталық баспасөз органы «Үш жүз» газеті болды.

таза қала сізден басталады эссе, таза қала бәрімізге керек мақала филиал отбасы банк актобе, отбасы банк актобе сайт өмірге адам келмейді ғой қайталап скачать, ақ сәулем өнер қырандары скачать
forte bank
рейтинг смартфонов по надежности
тест қазақстан тарихы 7 сынып
учёт эдо
бес асық түсінік хат

.
==============================================================

~~~~~ шина магазин шымкент ~~~~~

==============================================================
.
고객센터
010-6524-2486
평일(월 ~ 금)
09:00 ~ 18:00
토/일/공휴일 휴무
점심시간
12:30 ~ 01:30
Copyright © 2023 MUNJAGO. All rights reserved.

사이트 정보

투윈시스템 대표 : 이재성 | 주소 : 경북 경산시 하양읍 도리2길 9
문의 : 010-6524-2486 | 팩스 : 0504-057-2486 | 사업자 등록번호 : 390-03-03124 (사업자정보확인)
통신판매업신고번호 : 2024-경북경산-0198 | 개인정보관리책임자 : 이재성