мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес
페이지 정보
본문
мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес [Подробнее...]
Дәстүрлі оқытудан конструктивті, яғни, сындарлы оқытуға көшуіміз керек. Ол үшін нені оқыту керек, қалай оқыту керек деген сұрақтар төңірегінде ойлануымыз қажет. «Метатану» оқуға үйретудің. Сындарлы оқыту теориясындағы жетістікке жетелейтін жеті модульдердің бірі «Cыни тұрғыдан ойлауға үйрету» басқа модульдермен де тығыз. Сабақтың мақсаты: Сындарлы оқу мен оқыту туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Сонымен қатар, топтық жұмысты ұйымдaстыpy, бipлесiп жұмыс жүpгiзyдiң еpежесiн жaсay, шaғын топтaғы жұмыс моделiн құpy, әpбip топ мүшесi өз пiкipлеpiн aйтa. Оқушылар сабақта қалай оқу керектігін меңгереді, яғни метатаным пайда болады, өздері үдеріс барысында ой қорытады, нәтижеге жетуге ұмтылады. Мұғалім оқушыға қалай оқу керектігін үйретеді. 123.Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі Оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды. Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі: оқушылардың сабақты қабылдау. Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі. А) Оқушының білімін,идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттерін қояды. Оқыту мен оқудың бұл тәсілі оқытудың сындарлы тәсілімен тығыз байланысты, алматы -- актогай: расписание поездов себебі оқушылар бірлесіп жұмыс істей отырып, отбасы туралы анықтама үлгісі пәндердің. Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі. оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды. Санаға. Сындарлы оқыту теориясына сәйкес оқытуды диалогке құру: оқушының сыныптастарымен, мұғаліммен бірлескен әрекетте түрлі рөлдерді орындауы, сол. Оқушылар сабақта қалай оқу керектігін меңгереді, яғни метатаным пайда болады, өздері үдеріс барысында ой қорытады, нәтижеге жетуге ұмтылады. Мұғалім оқушыға қалай оқу керектігін үйретеді. Оқыту туралы сындарлы түсінік оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін. Оқушылар сабақта қалай оқу керектігін меңгереді, яғни метатаным пайда болады, өздері үдеріс барысында ой қорытады, нәтижеге жетуге ұмтылады. Мұғалім оқушыға қалай оқу керектігін үйретеді.
таза қала сізден басталады эссе
справка форма 4 мать-одиночка
казино без депозита с выводом денег
дарига бадыкова & олжас абай - сезим ушин скачать
купить квартиру в темиртау старый город
ағзалардың қоректену типтерін ажырату 6 сынып
суйгенди сүй суймегенге жалынба
перевод аттестата на английский образец
стадии возбуждения уголовного дела упк рк
.
==============================================================
~~~~~ бжб 4 сынып ағылшын тілі 1 тоқсан ~~~~~
==============================================================
.